Nagyon sok információt megtalálsz a YT csatornámon videó formájában !
FIFA 13 Légy te is játékvezető (pletyka)
Azt hiszem erről a hírről nem kell sokat írni, minden kiderül a nevéből. A játékmód hasonló lesz az eddigi módokhoz
(pl. légy profi, légy kapus), itt is választhatunk hogy a saját magunk által kreált bíróval akarunk játszani vagy egy igazi, valós személlyel.
FIFA 13 Skills mód
Elsőnek nézzük, hogy mennyiben változik a gyakorló mód a játékban. Az új fizikai motor lehetőségeit teljes mértékben beépítették az új gyakorló módba, ami jóval több lehetőséget ajánl fel, mint a meccsek előtti gyakorlás. Az új módban lépésről-lépésre megtudhatjuk a FIFA játék alapjait, illetve olyan dolgokat is, amiket lehet hogy egyáltalán nem is használunk, mivel nem tudtuk, hogy lehet ilyet csinálni. 8 nagy szekcióban 32 mini játék teljesítése közben acélozhatjuk a FIFA játékos tudásunkat. A legfőbb szekciók: tizenegyesek, földön passzolás, emelt passzok, cselezés, kapura lövések, további lövések, beívelések, szabadrúgások. Ezek teljesítése arany, ezüst és bronz szinten lehetséges. Mindenféle feladatot teljesíthetünk, fix helyről kapura lövés, szlalomozás, tengó..
A különböző kihívások a meccsek előtt random módon jelennek meg, de természetesen egy külön menüpontból is elérhetőek lesznek. A kihívások teljesítése természetesen egyre nehezebb lesz. A gyakorlás végcélja a legendás szint elérése, amely alakulását természetesen a barátok is folyamatosan figyelemmel kísérhetik online. (Erről a módról találhattok képeket a képgalériában.)
(forrás: fifahungary.hu)
FIFA 13 Karrier mód
Az első nagyobb változtatás a nemzetközi menedzser rész fejlődése. Jó hír, hogy a jól teljesítő klubcsapatok vezetőiként, most már felajánlja a játék a szövetségi kapitányságot is. Amennyiben természetesen rosszabbul teljesítünk, akkor gyengébb képességű válogatottakat irányíthatunk. A nemzetiségünk és az éppen aktuális bajnokság is befolyásolni fogja, hogy melyik válogatott irányítására kapunk felkérést. A sajtóhírekből, illetve a pletykákból értesülhetünk róla a konkrét ajánlat előtt, hogy kitől kapunk lehetőséget. A szövetségi kapitányi és klubcsapat feladatok egymással párhuzamosan mennek, e-miatt mindkettőre figyelnünk kell. A szövetségi kapitányi feladatok egy külön karrier mód részben (HUB) kapnak helyet.
A másik nagy újdonság, hogy a párhuzamosan zajló meccsekről folyamatosan két kommentár tájékoztat(Alan Mcinally és Geoff Shreeves). A kommentár a gólokról, piros lapokról és tizenegyesekről is jelez nekünk. A meccsek kezdése előtt beállíthatjuk, hogy melyik párhuzamos meccsről szeretnénk információkat kapni.
A Be a Player módban is kapunk új lehetőségeket. A menedzser a szezon elején célokat tűzhet ki nekünk, de ha elégedetlenek vagyunk például a játékidőnkkel, akkor kölcsönadásunkat is kérhetjük. A karrierünk végén automatikusan felajánlja a csapatunk menedzseri teendőit a játék.
A karrier mód kezelőfelületén folyamatosan kapjuk az elmúlt forduló eseményeiről az audio tájékoztatást. A Jobs board menüpontban folyamatosan láthatjuk a nyitott menedzseri pozíciókat, így szezon közben is klubot válthatunk.
Az átigazolási rész is megváltozik. Most már játékost és készpénzt is ajánlhatunk a CPU-nak. Ha kölcsönadunk egy játékost, akkor meghatározhatjuk az átigazolási díj összegét, amennyiben lejár a kölcsönadás ideje. Ha a CPU-tól ajánlatot kapunk lehetőségünk lesz ellenajánlatot tenni más feltételekkel. A szerződések felajánlásakor a játékos szerepét is ki kell választanunk, ez befolyásolni fogja, hogy aláír-e hozzánk. A hírekből egyből tudunk majd ajánlatot tenni a játékosoknak.
Egy teljesen új Sky Sport-os rendkívüli hírek design-t is kapunk. Az EASFC katalógusban megvásárolhatjuk a karrier mód játékosunk küllemének változtathatóságát.
(forrás: fifahungary.hu)
FIFA 13 PC és Karrier mód hírek:
Az angol közösség tagjait meghívta magához az EA Sports Vancouverbe, ahol kipróbálhatták a játékot és megosztották élményeiket.
FIFA 13 Első érintéses irányítás
A FIFA 12-nél szinte minden esetben tökéletes a labdaátvétel, ami az igazi foci esetében korántsem sincsen így. A fejlesztők igyekeztek ezt megváltoztatni a FIFA 13-ban az új első érintéses irányítás fejlesztésével.
A FIFA 13-ban a labdaátvétel minőségét egy összefüggés alapú rendszer határozza meg, amely a számításokat a passzolás sebességéből, a passz fajtájából, a labda magasságából, a védekezés szorosságából, a testhelyzetből, a játékos mozgásából, a játékos képességeiből valamint az időjárásból szedi össze. Most már valóságnak megfelelően el lesz választva a labda és a játékos mozgása, elfelejthetjük, hogy a labda hozzá van ragasztva a játékos lábához.
Az első érintéses irányítás kifejlesztésének a célja az volt, hogy minél több csata legyen a labdabirtoklásért, lehetővé téve a védőknek, hogy közbelépjenek egy nehezebb átvétel esetében.
Ezentúl a gyenge átadások labdavesztéssel járnak majd. Az első érintéses irányítás vizuálisan is jól látható lesz, mert a labda el tud pattanni a játékostól, ami egy következő passzt sokkal nehezebbé tesz majd, de a labda birtoklása is sokkal nehezebbé válik.
Az első érintéses irányítás valódi kockázatot jelent majd a játékban nehezebb helyzetek esetében. A védőnek, mint az igazi foci esetében döntenie kell, hogy szereljen vagy pedig testtel feltartsa a támadót.
Abban az esetben, ha sprintelünk és egy nehezen átvehető labdát kapunk veszíteni fogunk a sebességünkből. Néhány esetben egy nagyon nehezen átvehető labda még jól is jöhet, hiszen úgy is pattanhat tőlünk a labda, hogy a védő kárára váljon.
A passzolás kivitelezésében is változás lesz., mert a passzokat automatikusan megemeli az AI, ha egy védő a lesz az útban. Az első érintéses irányítás lehetővé tette az EA-nek, hogy a passz sebességét szélesebb sávban tudja változtatni. A védekezés animációja is erőteljesen változni fog az új rendszer miatt.
(forrás: fifahungary.hu)
FIFA 13 Taktikus szabadrúgás
A szabadrúgás az utóbbi pár évben eléggé elhanyagolt volt, de most a FIFA 13 Taktikus szabadrúgás funkciójával nagy fejlesztést ígérnek ezen a téren is.
(forrás: fifahungary.hu)
Hírek
Megjelenés Szeptember 11.
Megjelent a PES2013 első demója, melyet az alábbi linken letölthettek:
LINK!